środa, 19 grudnia 2012

Candy - cukierasy - rozdanie

Candy - cukierasy - rozdanie jak kto woli, każdym razie pierwszy raz organizuje tutaj na blogu.
Z okazji nie wiem jakiej, po prostu naszła mnie ochota chociaż powód tej rozdawajki jakiś się znajdzie być może przez to że porządkując rzeczy Majki natrafiłam na dwie rzeczy nówki które nie były używane, po pierwsze rękawiczki miała takich par kilka, a smoczek no niestety nawet nie rozpakowany z oryginalnego opakowania bo Majka jest kolejnym dzieckiem moim które nie zadawala się takimi gadżetami :-)
Kolejne rzeczy to tusz do rzęs też w oryginalnym ofoliowanym opakowaniu, kupiłam go sobie, ale między czasie siostra mnie obdarowała innym i jeszcze z innego źródła dostałam drugi, a że na co dzień się nie maluje obawiam się że dopiero były otwarty za pięć lat, więc wydaje mi się że nie ma go sensu trzymać tyle. Kolejna rzecz to kolczyki wykonane przez zemnie ( jednym czasie bawiłam się tym ) Kolczyki mają srebrne bigle, więc nie uczulają :-)

A teraz zasady: poniżej banerek reklamujący rozdawajkę do pobrania :-)


Zasady jak wszędzie czyli:
1* zamieścić go na pasku bocznym na swoim blogu lub udostępnić na FB kto nie ma bloga 
2* Będzie mi miło jak będziesz obserwować blog, zwłaszcza że w styczniu będzie druga imprezka u mnie, lepiej jej nie pominąć :-)
3* W komentarzu pod postem tym zamieścisz krótkie uzasadnienie który zestaw wybierasz i czemu ty go masz dostać.
4* Anonimowi też mogą się zgłosić, tylko proszę o adres email w celu późniejszego kontaktu 
5* Bardzo proszę w komentarzu o podanie linku  gdzie został opublikowany baner, będę sprawdzać.

Czyli komentarz ma wyglądać tak:

wybieram zestaw  X  dla tego że ...
baner - link  na blogu/FB http://........

A TERAZ NAGRODY :


1 zestaw smoczek marki Canpol babies 0-6 m 
i rękawiczki bawełniane dla noworodka-niemowlaka 


2 zestaw tusz do rzęs czarny marki Avon 
oraz kolczyki ze srebrnymi biglami 
   
ZAPRASZAM :-)

13 komentarzy :

  1. Wybieram zestaw 2 dla tego, że Wojtuś ani rękawiczek, ani smoczka nie używał :) no i dlatego, że kolczyki baaaardzo lubię w tym stylu! Będzie mi miło nosić coś, co ktoś wykonał własnoręcznie, jako unikat, coś niepowtarzalnego :D a tusz do rzęs - no cóż, jako kobieta uważam że zawsze się przyda! z Avonu jeszcze nie miałam i chętnie wypróbuję, czy faktycznie rzęsy są takie max szokujące ;)
    baner - link na blogu dzidziusiowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed świętami pojawiło się wiele rozdań. Widzę, ze i u Ciebie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybieram zestaw nr 2 ponieważ niebieski to mój ulubiony kolor i chętnie będę nosiła te kolczyki.Podziwiam osoby, które potrafią własnoręcznie wyczarować takie cuda mi natura dała dwie lewe ręce. Tusz zawsze się przyda a gdyby nie spełnił moich oczekiwań to mam 3 siostry więc na pewno któraś chętnie przygarnie :)
    baner na bogu http://mojemalecudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybieram zestaw nr 2, ponieważ moje dzieci są już duze a być mamą to tez być kobietą, więc zestaw bardzo się przyda.Kolczyki bardzo ładne a tusz jest przyjacielem każdej kobiety, także moim.
    Nie mam bloga, ale udostępniłam na moim fb https://www.facebook.com/nina.gasiorowska.3

    OdpowiedzUsuń
  5. jak narazie mam naprawdę duży zapas tuszy:-D dokładnie tak jak u cb:-D życzę wesołych świąt i powodzenia:-D

    OdpowiedzUsuń
  6. wybieram zestaw 1` ponieważ w styczniu przyjdzie na świat nasza trzecia pociecha a smoczka jeszcze dla niej nie mamy.
    Moja starsza dwójka używała akurat takich samych więc chętnie przyjęłabym taki smoczek dla naszej małej Ani :)
    baner - link po prawej http://konkursowaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i wybieram zestaw 1, ponieważ niedrapki pasują dla dziewczynki, czyli mojej Nelki :), a smoczek... cóż, mamy, ale troszkę innej firmy. Ten by się przydał, w razie gdyby tamten nie przypadł Neli do gustu :)
    Odkąd jestem w ciąży interesuje mnie wszystko, co dla dzieci, jakoś specjalnie nie zwracam teraz uwagi na typowo kobiece gadżety... Może dlatego bardziej podoba mi się nagroda nr 1 :)

    Banerek u mnie na blogu: http://con-esperanza-por-la-vida.blogspot.com/ w prawym bocznym pasku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się i wybieram zestaw nr 2 :) hmm moja córa wyrosła już ze smoczka na szczęście :) hmmm kocham turkus i kolczyki mam ich tysiące a te mnie urzekły i bardzo zapragnełam aby znalazły się w mjej kolekcji :)
    Co do tuszu hmm szczerze własnie mi się skończył a przyda sie jak znalazł na zabawy karnawałowe :)
    Banner znajdzie sie na blogu http://naszechwilerazem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram zestaw 2 dlatego, że nie mam aż tak małych dzieci, żeby skorzystały ze smoczusia :) a kolczyki bardzo mi się podobają :)

    baner - link na blogu: http://opiniowanieproduktow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością wybieram zestaw Nr DWA
    Ponieważ właśnie tuszu wkrótce będzie mi brak!
    Używam maskary na co dzień i od rana,
    Bo już ze mnie taka wymalowana Dama ;)
    Kolczyki swym urokiem zachwycają,
    Gdyż piękny kształt i kolor mają!
    Zrobione są one ręcznie i od serca,
    Co do noszenia ich jeszcze bardziej mnie zachęca!

    baner: http://ulkahej.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram zestaw 2 dlatego, że ponad życie kocham tusze do rzęs. Moja przytargane piórka niestety bez tuszu nie istnieją i jest to kosmetyk obowiązkowy bez którego strach wyjść na ulice by ludzie od samego patrzenia na mnie zawału nie podostawali.
    A kolczyki to rzecz, której nigdy za wiele, dodają kobiecości i sexappealu. A ja chcę się czuć seksowna i już!
    Smoczków mamy furę, a i powoli trzeba mówić smoczkom "papa", bo mój mały mężczyzna to juz duży chłop :)
    Dlatego zdecydowanie zestaw nr 2:)

    Banner - http://szczescie-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wybieram zestaw 1 dla tego że... termin porodu mam 07.02 więc taki prezencik przyda się mojemu maluszkowi:) smoczek i rękawiczki , czyli same praktyczne akcesoria:)których ja do wyprawki jeszcze nie zakupiłam...
    baner - link na blogu/http://kafetkowy.blogspot.com/2012/12/biore-udzia-w-rozdaniach.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybieram zestaw 2 dlatego, że...Drogi Tuszu bardzo miło mi będzie Ciebie gościć u siebie. Zaczęłam akcję denko z innymi kosmetykami a tusz akurat mi się kończy:) będzie Ci u mnie dobrze, zamieszkasz obok kredki do oczu i pudru:) przy dobrych wiatrach będę Ciebie gościć na Wielkanoc a musisz wiedzieć że moja mama robi pyszne jedzonko a babka wielkanocna smakuje wybornie:)http://www.facebook.com/?sk=nf użytkownik moniak moniak na tablicy umieściłam:) mój meil monika4135@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.