piątek, 1 lutego 2013

Perfumy dla dzieci


Jakiś czas temu otrzymałam do testu nowy produkt który został wprowadzony na rynek polski.  Jest to produkt hiszpańskiej firmy parafarmaceutycznej Nahorefarma, zajmującej się produkcją kosmetyków dla dzieci Nahore Baby, które podbiły Hiszpanię, Francję i Holandię, a teraz i my go mamy ;-)

No ale co mi się dostało ?
Otrzymałam wodę toaletową  dla dzieci. Pewnie pierwsza myśl jaka wam przychodzi, to na co dziecku perfumy ? No nie ukrywam że też byłam zdziwiona przesyłką i odłożyłam by sobie dojrzała i tak Ewa pewnego dnia  zaopiekowała się butelką którą wypatrzyła, zadając pytania co gdzie, kiedy i po co, musiałam się obeznać w tym i stwierdziłam że nawet to nie takie bezużyteczne jak się wydaje. Po pierwsze okazało się to spełnione marzenie Ewy mieć swoje pierwsze perfumy, już nie raz mi podkradała moje, a teraz ma swoje ;-) Po drugie bądźmy szczerzy nie które kosmetyki dla dzieci nie mają żadnego zapachu i tu poprę wypowiedzią mojej znajomej która musi używać pewnych kosmetyków ze względu na uczulenie u dziecka i jak powiedziała "...dziecko nie pachnie jak dziecko, nie mogę używać pudrów, szamponów....a dziecko kojarzy mi się z takim zapachem..."   

Co producent pisze o nich ?
"  Woda toaletowa dla dzieci Nahore Baby to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku. Charakteryzuje się delikatnym, przyjemnym i świeżym zapachem, który poprawia nastrój i sprawia, że codzienna toaleta staje się jeszcze przyjemniejsza.
Woda Nahore Baby została stworzona z myślą o delikatnej skórze dziecka, jest naturalna, hipoalergiczna i nie zawiera alkoholu. Doskonale nadaje się do stosowania przez całą rodzinę. Jej subtelny ale wyczuwalny zapach oraz starannie dobrane nuty zapachowe przenoszą w beztroskie lata dzieciństwa i nastrajają optymistycznie."



Moja opinia
"... przenoszą w beztroskie lata dzieciństwa i nastrajają optymistycznie." no właśnie to jest ten zapach o którym wspominała moja znajoma. I już wiem że planuje zakup tej wody.
Ewa kończy już butelkę, a opinia jej koleżanki z klasy była taka "...jak ty pachniesz czysto..." w sumie nie wiem jak pachnie czystość, ale tekst bardzo mi przypadł do gustu ;-) 

Sposób użycia:
"...Niewielką ilość wody toaletowej rozetrzyj w dłoniach, a następnie nałóż na skórę dziecka, kołnierzyk lub rękaw ubranka. Możesz również spryskać wodą grzebień i uczesać maluszka...."

produkt ten oraz inne kosmetyki z tej serii można kupić w sklepie internetowym, który właśnie od dziś ruszył ze sprzedażą 





5 komentarzy :

  1. pierwszy raz widze takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas również ta woda:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe :)
    U mnie tylko próbka tego wynalazku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa, nie miałam pojęcia że coś takiego istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że starsze dziewczynki będą zadowolone, że mają swój kosmetyk dla maluchów takich jak moja Amelka wydaje mi się zbędny.

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.