poniedziałek, 11 lutego 2013

Zdradzę wam tajemnicę

Wcześnie rano zawitał do mnie kurier  i to o bardzo dobrej porze,  bo w nieobecności mojego męża :-) .... NIE  nic z tych rzeczy....świntuchy :-D
Kurier tylko przywiózł mi przesyłkę od Chocobox  ale właśnie nie taką zwykłą, bo przeznaczona dla mojej drugiej połowy z okazji walentynek :-) na stronę Chocobox  trafiłam już parę miesięcy temu i sposób na wyrażenie swoich uczyć za pomocą słodkich  Belgijskich czekoladek, przypadł mi bardzo do gustu.

A o to tajemnicze pudełko, pudełko jest drewniane a w nim własnoręcznie skomponowany tekst. Możemy również wybrać rodzaj czekoladek i ilość rzędów, po czym za pomocą myszy klikamy na czekoladkę i wpisujemy tekst z klawiatury,  możemy wybrać kolorowe znaczki z propozycji :-) Później wybieramy opakowanie i zamawiamy :-)





A to moje życzenia walentynkowe :-)



Nie mogłam się opanować i musiałam jedną  skonsumować :-) moja połówka na pewno to zrozumie :-)
W środku mamy przepyszne wypełnienie :-)


Ja skorzystałam z tej oferty ale Chocobox  ma bardzo duży wybór i zaspokoi nie jednego łasucha i nie tylko łasucha :-) bo przypadkiem trafiłam na pod stronę klik o której nie będę się rozpisywać, bo mi nie wypada was kusić :-D 


PS. A jak tam wasze Walentynki ? 

Słodko was pozdrawiam :-)


8 komentarzy :

  1. rewelacja! czekam na mojego chocoboxa dla mężusia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł ns prezent Walentynkowy - sama słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strzelam focha. Liczyłam na kawałek ;)
    Swoja drogą ciekawa alternatywa dla tradycyjnych bombonierek. Małżonek na pewno doceni :*

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest cos wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to byłby super prezent dla mojego męża, mnie by sprzedał za słodycze ;) szkoda, że nie znałam wcześniej tej stronki

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł, nawet nie wiedziałam o czyms takim. Tyle że słodycze pewnie sama bym pałaszowała

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.