wtorek, 3 lipca 2012

Polecam Corine de Farme

Jedna z moich znajomych która lubi nowości kosmetyczne poleciła mi markę o której jej istnieniu nawet nie słyszałam. Jest to produkt do pielęgnacji niemowląt Corine de Farme  udało mi się z "łowić" próbki jednego produktu czyli żelu myjącego 2w 1  czyli myjąc głową umyjemy nim również ciałko. Co nie powiem w moim praktykowaniu w kąpieli dzieci jest najlepszym  rozwiązaniem ;-) 



Wracając do żelu jeszcze tego samego dnia, gdy zdobyłam próbkę użyłam na Majce pod czas wieczornej kąpieli. Pierwsze wrażenie, czyli zaczęłam porównywać go do tego co aktualnie używam, jest o niebo lepszy w rozprowadzeniu po włoskach dziecka niż ten mój obecny. Ma konsystencję rzadką i śliską, ale pomimo swojej płynności ładnie się pieni, NIE SZCZYPIE W OCZY i ładnie pachnie, nie wiem czemu ale przypomina mi w zapachu krem Nivea, chociaż po którymś razie wąchania już nie byłam tego tak pewna ;-) No ale to już każdy sam musi sobie wywąchać :-D  I jeszcze tak na marginesie rozglądając się po ich stronie www dowiedziałam się że ich produkty nie kończą na produktach dla niemowląt, mają również dla starszych dzieci , jak i dla nas drogie panie :-) 
Co do dostępności produktów na ich stronie jest zakładka z sklepami z ich produktami, ja już jeden w swojej okolicy sklep wyczaiłam, ciekawa jestem tylko, czy wszystkie produkty są tam ich dostępne. 

2 komentarze :

  1. Kurcze, muszę go wypróbować. Leży na półce i zbiera kurz. Szkoda tylko, że nie wysyłali pełnowartościowych produktów.
    Uściski dla maluszków :)

    li_lia

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie pachnie on zbyt intensywnie

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.