piątek, 22 listopada 2013

Jestem siłacz


 Od pewnego czasu Filip siłuje się z pewnym siłaczem, idzie mu coraz lepiej i coraz częściej wygrywa, a nawet mu pokonanie siłacza zajmuje coraz mniej czasu :-)

Nowa fascynująca zabawka Filipa pochodzi ze sklepu maxizabawa.pl to sklep a raczej świat zabawek drewnianych. I prawdziwy świat dla kolekcjonerów takich zabawek. W swojej ofercie mają bogaty wybór, że aż trudno się zdecydować a i ceny kuszą :-)

Filip w swojej kolekcji posiada owego siłacza, to gra zręcznościowa i przy okazji trenuje przy tym cierpliwość, a uwierzcie mi ma słabą cierpliwość i nieraz patyczki fruwały po całym pokoju, ale jego duma bezcenna gdy udało mu się ułożyć :-) Do gry często wraca, nieraz jak go chwyci faza to potrafi dobra godzinę czy nawet dwie przesiedzieć nad nią.

Gra polega na ułożeniu 60 patyczków na ręce siłacza, nie jest to proste samej mi się udało za którymś razem. Gra wciąga nawet starszych bo i dziadek który odwiedził nas któregoś dnia nie mógł się powstrzymać by spróbować swoich sił.

Zabawkę tą zapisuje do tagu "Ulubione i sprawdzone zabawki"  Jest u nas od września otrzymaliśmy ją na spotkaniu blogerek i ich dzieci. Zabawka/gra jest w ciągłym obiegu i tym potwierdzam że warto ja mieć :-)








Gra dostępna tu: KLIK 

maxizabawa.pl jest na FB tu KLIK 

cena: 42 zł  


PS.  Mamy jeszcze inne zabawki z tego sklepu :-) Ale o tym innym razem :-)

5 komentarzy :

  1. Podoba mi się. Zwłaszcza, że te kolorowe klocki można jeszcze na pewno użyć na mnóstwo sposobów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowe, wbrew pozorom niby takie łatwe a jednak i starszego zmusza do główkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I takie zabawki mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna gra,podobna trochę do Yengi,w kórą grałam jakiś czas temu...

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.