środa, 31 lipca 2013

Mój mały luksus od IKOR

Kiedyś będąc na spotkaniu blogerek otrzymałam od firmy Ikor upominek. Jak się później okazało upominek dość kosztowny i luksusowy.

Zawartość mojego upominku to:
* Puder "Słoneczna ziemia Lavertu"  cena 120 zł
* Róż mineralny cena 75 zł
* Pigment mineralny  cena 45 zł
* pomadka do ust  cena 35 zł

Produkty mnie bardzo zachwyciły, są bardzo dobrej jakości, już trochę się nimi bawiłam, robiąc sobie próbne makijaże, idealnie komponują się z cerą.

Jest tylko małe ale,  nie umiem ich wykorzystać odpowiednio, znaczy się nie umiem się umalować :-/  niestety nie mam żadnej dobrej duszy w pobliżu która by mi fachowo pokazała jak prawidłowo nakładać by wyglądać ;-/

Ogólnie mówiąc przeszłabym się do jakiegoś gabinetu kosmetycznego, Może zna ktoś w Krakowie takie miejsce gdzie profesjonalnie zrobią makijaż ?? Polecacie coś ??







3 komentarze :

  1. Myślę, ze zbyt krytycznie podchodzisz do swoich umiejętności. Oczko na zdjęciu jest ładne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem koloru rzeczywistego pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten sam kolor szminki - mi się podoba ;)
    Co do makijażu - uwierz w siebie, gdy Cię widziałam makijaż miałaś bez zarzutu! Więc nie przesadzaj ;)

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.