poniedziałek, 1 lipca 2013

Część druga relacji po spotkaniu pod krakowskich Blogerek

 Przedstawiam wam teraz drugą część relacji po spotkaniu, tym razem wrażenia inne niż samo wyjście z domu i oderwanie się od codzienność i poznanych nowych osób. Teraz wrażenia które mnie trochę przerażają bo czeka mnie ciężka praca.  Ten kto znam mnie bliżej, wie że mam swoją pracę która zajmuję mi najwięcej ostatnio czasu i przez to blogowanie trochę jest na boku i chyba będę musiała was prosić o pomoc :-) ale o tym innym razem w innym poście :-)

Już kilka dni minęło a ja nadal nie mogę ochłonąć po tym spotkaniu zwłaszcza że za każdym razem gdy wchodzę do pokoju widzę całą podłogę wyłożoną upominkami od firm. Zresztą nie tylko ja jestem w małym szoku bo również goście którzy mnie odwiedzają i  przeglądają prezenty. Uwierzcie mi gdy by to wszystko podchodziło pod kampanie streetcom miałabym niezłą ilość raportu do przedstawienia z opiniami :-)
Firmy o których istnieniu nawet nie wiedziałam, mam teraz przyjemność poznać od strony ich produktów, nie muszę czytać opinie na ich temat by zastanowić się nad kupnem, teraz mam taką przyjemność sama dać im swoją ocenę :-)

Na początek przedstawię wam firmy które umiliły nam czas swoją obecnością, bardzo dziękuję za tą możliwość osobistego poznania,

Pierwsza była pani z firmy  APLIMEDICA   ich głównym zadaniem jest promocja i dystrybucja aplikatorów wieloigłowych “Lyapko”, wałków, pasów i mat rehabilitacyjnych –cechujących się najwyższą jakością i skutecznością w terapii oraz wspomaganiu leczenia wielu schorzeń.



Kolejna firma to PREMIUM ROSA  od których dostaliśmy pyszne przetwory, posłuchaliśmy również o akcji ADOPTUJ PSZCZÓŁKĘ  bardzo wart jest uwagi więc warto zaglądnąć na stronę :-) zwłaszcza jeśli lubicie miód.



Następna delegacja z Firmy LIDA  produkującą rajstopy dla kobiet puszystych i kobiet w ciąży... i tu chciałam wam szczególnie polecić tą firmę kobietom które brzuszek w ciąży jest duży a zwykłe rajstopy uciskają brzuszek , ja tak miałam i szkoda że nie poznałam wcześniej tej marki.



Na końcu odwiedziła nas pani z firmy DALIA od nich otrzymaliśmy coś kuszącego i pięknego :-) oraz porozmawialiśmy sobie o dobieraniu odpowiedniego biustonosza :-)



 A resztę firm bliżej poznacie przy okazji recenzji, bo uwierzcie mi to nie jest łatwe tak dużą ilość banerów z linkami  wkleić za jednym razem :-)








5 komentarzy :

  1. ooo szkoda - ja również mieszkam koło Krakowa i nie wiedziałam, że w tych okolicach jest więcej Mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba musimy zrobić jakiś spis blogów mam z województwa Małopolskiego :-)

      Usuń
  2. wielkie testowanie przed Tobą Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się Aniu nie martw, dasz radę! Prędzej czy później uda się wszystko przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.