poniedziałek, 30 czerwca 2014

Baranki dzieciom - Bolek i Lolek i smok też był

Mam duże opóźnienie w pisaniu postów, ale ten kto ma trójkę dzieci i prace i jeszcze na koniec zakończenie roku szkolnego ten zrozumie mnie :-) Ale nie wszystkich da się się zaspokoić a tydzień temu w niedziele czyli 22 czerwca była niedzielą wycieczkową do grodu Kraka i tak pierwszy punkt to kino pod Baranami gdzie zostałam zaproszona z dziećmi w ramach spotkania Podkrakowskich mam blogerek. I już zaczynam wam opowiadać co gdzie i kiedy :-)
Kino Pod Baranami organizuje w okresie od września  do czerwca Program "Baranki Dzieciom" gdzie w niedzielę o godzinie 11:00 są seanse dla dzieci w cenie 10 zł seans polega na wyświetleniu bajek tych z lat starszych ale zawsze towarzyszy jakiś temat tych bajek my np. oglądaliśmy "Sposób na wakacje Bolka i Lolka". Po seansie z tego co słyszałam od koleżanek zawsze są jakieś warsztaty np u Kasi było tak KLIK TU  a u Anety  jeszcze inne KLIK TU. My natomiast zostaliśmy zaskoczeni jeszcze inną niespodzianką bo otrzymaliśmy  książki :-) na dole tego posta pokazałam je :-)

Dla Mai to było pierwsze spotkanie z kinem i widok wielkiego ekranu zachwycił ale i rozbawił bo to tej pory tylko u dziadka widziała duży ekran a tu jednak nie dziadek ma największy telewizor :-) Bajki wesołe krótkie odcinki w sumie seans trwał chyba około 50 minut z wrażeń zapomniałam sprawdzić ile trwał. Ale to wystarczający czas by dziecko nie zdążyło się znudzić. A Maja tak zaangażowała się w oglądanie że zaczęła komentować to co się dzieje na ekranie :-)
Myślę że nie raz tam wpadniemy w roku szkolnym  bo od września znowu Baranki wracają :-)

A tak przy okazji dziś jest ostatni dzień by zgłosić Baranki dzieciom do akcji "Słoneczniki 2014"  ja już zgłosiłam naprawdę godne polecenia :-)











Po przeżyciach z kinem biegiem na podwórko, a prosto z kina wpadliśmy do znanej nam restauracji gdzie pisałam kiedyś KLIK TU.
A później celem było odwiedzenia Smoka Wawelskiego, bo jak baranki to i smoki też muszą być :-)











Zwiedzania Krakowa na Barana też było zamierzonym celem Mai :-)











Kino pod Baranami KLIK TU
Baranki dzieciom FB KLIK TU


2 komentarze :

  1. Przy trójce dzieci dajesz radę prowadzić tak fajnego bloga? SZACUNEK. Ja mam dwoje i nie wyrabiam na zakrętach!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wycieczka, dzieci miały dużo wrażeń:-)

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.