wtorek, 23 lipca 2013

Samo sedno - nastolatki

nastolatki szczerze o sobie

Właśnie skończyłam czytać książkę którą otrzymałam w prezencie i myślę że jeśli ktoś ma już dziecko wkraczający w ten etap rozwojowy, lub chce sobie przypomnieć czy nawet porównać swoje lata młodzieńcze czyli jak się było nastolatkiem polecam tą książkę "Nastolatki szczerze o sobie"
Zaczynając czytać miałam mieszane uczucie i trochę  mnie usypiał wstęp. Ale jak to bywa, akcja zaczyna się w końcu rozwijać. W książce są poruszone bardzo popularne problemy i tak porównując swoje lata młodości do tych teraz opisanych w książce, to aż mnie ciarki przechodzą - a co dopiero zmagać się z tymi przypadkami ze swoimi dziećmi :-D
Książka jednak jest wyjątkowa bo o problemach i ich rozwiązywaniu piszą dwie nastolatki, czasem mam wrażenie że wskazówki postępowania wobec ich były korzystne dla nich samych, ale w sumie i nam rodzicom pewnie wyjdzie taki układ też na dobre :-)

Autorki piszą o tej książce tak: 
" Ta książka jest pełna rad, których nie znajdziecie w innym poradniku dla rodziców. Mamy nadzieję, że wiele dla siebie z niej wyniesiecie. Pomyślcie tylko: autorzy innych poradników dla rodziców mają pewnie ponad 40 lat. To praktycznie wiek p o d e s z ł y. Nawet 28-letnia kuzynka Louise musi ją pytać, czym nastolatki w ogóle zajmują się w dzisiejszych czasach."



Poniżej parę przykładowych tytułów rozdziałów, które chyba każdego rodzica zainteresuje a może i nastolatka :-) 

sztuka komunikacji

dynamika rodziny



agresja

seks i związki

rozrywki dla nastolatków


Wydawnictwo samo sedno,
 Autor: Megan Lovegrove, Louise Bedwell
stron 192,
oprawka miękka z zakładkami


4 komentarze :

  1. świetna książka,ja jeszcze nie zrecenzjowałam połowy,fajne i ciekawe ma rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ciekawe czy wskazówki się przydadzą;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten poradnik musi być inny skoro pisany przez nastolatki. Poznanie ich punktu widzenia na pewno przyda się w zrozumieniu młodych ludzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Az sie ciesze, ze mam jeszcze kilka lat bez tego rodzaju publikacji... Ale co sie odwlecze, to nie uciecze.

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.