środa, 16 maja 2012

Chomikowy post

dziecko i chomik

Czy ja abym nie wspomniała we wcześniejszym poście że mamy chomiki?? i chyba obiecałam że się nimi pochwalimy ?? :-) No więc były trzy na początku, ale mój
chrześnik bardzo zapragnął mieć chomiczka, więc ciocia nie mogła odmówić :-)
Więc zostały dwa....ale do czasu. Gdy dzieci były ostatnio u kuzyna, to stamtąd przywiozły jeszcze dwa chomiki :-) więc teraz mamy ich cztery :-)


chomik dla dziecka
                     
 Już nie będę  komentować :-/ o nie przespanych nocach, przez te chomiki.


9 komentarzy :

  1. Uwielbiam chomiczki. Zawsze je miałam i zawsze kilka. Niestety nie lubią żyć w stadzie to też kilka klatek stało u mnie w pokoju. Na razie Antonia jest za mała, wiem jak mocno ściska kota teściów, to dla zdrowia chomiczków na razie wsztrzymuję się z kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę chyba poczytać na temat chomików :-/ coraz więcej z nimi problemów. Mieliśmy dwa, później kolejne dwa doszły to właśnie na początku się nie lubiły. Teraz nawet śpią jedne na drugich. Ale jak będą młode to chyba muszę ich oddzielić od pozostałych ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny chomiczek :) spać nie dają, ale ważne, że dzieci je uwielbiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My mamy świnki morskie. Śmiechu z nimi co niemiara i fajny sposób na wdrażanie dzieci do poczucia odpowiedzialności...
    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za dziecka mój brat miał świnkę, ale jak to z nim bywało czyli z bratem ;-) po tygodniu odechciało mu się i kończyło się tym że ja się tym zajmowałam. Zresztą nie tylko świnka była ;-)

      Usuń
  5. Super, my mieliśmy 4 chomiki, ze 100 rybek, a teraz mamy pieska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaczęły się rozmnażać, rozdawaliśmy ile się dało. To był istny szał :D

      Usuń
  6. Miałam chomiki jako dziecko. Teraz chciałabym dla dzieci królika, ale drugie musi się urodzić i trochę podrosnac 😊

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.