piątek, 29 marca 2013

Antybakteryjny krem do rąk

Z serii Osmoza Care otrzymałam również krem antybakteryjny do rąk Firma jako pierwsza wprowadziła na rynek taki produkt i pisze o nim "...wyjątkowy produkt, który idealnie nawilża i pielęgnuje ręce, a jednocześnie daje efekt niewidzialnych rękawiczek, tworzących na dłoniach film działający antybakteryjnie przez 2 godziny!..."



Moja opinia: Faktycznie nawilża i tworzy przyjemną w dotyku skórę i to uczucie niewidocznych rękawiczek
zapach też przyjemny. Bardzo fajne dozowanie dzięki pompce, to mój pierwszy krem do rąk z takim udogodnieniem, o wiele przyjemniejsze dozowanie niż z tradycyjna tubką.  Jego konsystencja pozwala na szybkie rozprowadzenie kremu na dłoniach i szybkie wchłonięcie. Na opakowaniu pisze by stosować na zdrowe dłonie, czyli jeśli masz dłonie suche i popękane nie radzę kremować, ja spróbowałam i doświadczyłam pieczenie ;-)  i  Ale pomijając ten fakt jest to świetny produkt i polecam w takich przypadkach gdy idziesz w gości i często podajesz rękę do przywitania się. To taka fajna bariera przed zarazkami ;-)



Butelka z dozownikiem 100ml
cena: w mojej aptece 23,50 zł




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.