poniedziałek, 22 maja 2017

Lokalny rolnik - targ ekożywności





Dość nie dawno miałam okazje uczestniczyć w ekologicznym wydarzeniu jakim były "blogeriada fes" czyli byłam na takim targu ekożywności. Temat bardzo mnie zainteresował bo wiadomo raz mam wykształcenie jako technik żywności, dwa mając dzieci zależy mi na tym by jadły zdrowo a zwłaszcza chęć wpajania im zdrowych nawyków.
Dziś społeczeństwo idzie na łatwiznę i sięga po wszystko co dostępne od ręki w byle jakim punkcie na każdym kroku i co za tym idzie produkowane dla mas liczące się zyskiem a nie jakością a tym bardziej zdrowiem konsumenta. Niestety też tu wchodzi kwestia właśnie
nawyku, ludzie wolą najeść się tanio niż zdrowo, bo w sumie kasa musi się zgadzać ale nikt później już nie liczy kasy jak idzie do lekarza - bo przecież w tedy to już dla zdrowia, ba dla życia!!! Do życia nie jest potrzebny lekarz i tona lekarstw tylko wcześniejsze zapobieganie takim sytuacjom.
Co ja robię by walczyć o dobre jutro dla mojej rodziny? mam to szczęście że mam swój kawałek ziemi który uprawiam. w sezonie letnim i późną jesienią mam swoje produkty z ogródka czy z sadu. Niestety już nie mogę pozwolić sobie na hodowle zwierząt i tu zaczęła się moja przygoda w poszukiwaniu dobrego mięsa, biorąc wrażliwość podniebienia moich domowników szybko zweryfikowaliśmy i skreśliliśmy punkty w których absolutnie nie kupujemy mięsa.
Ostatnia moja wizyta na targu ekożywność uszczęśliwiła mnie bardzo między innymi dla tego że jeden z wystawców okazał się być blisko mojego zamieszkania (10 min, samochodem) po nakręceniu męża tuż przed świętami Wielkanocnymi odwiedziliśmy ten punkt i wreszcie do świątecznej sałatki jarzynowej zjadłam wędlinę taką jak mama za czasów mojego dzieciństwa robiła.
Na tym targu miałam również okazje poznać ciekawych ludzi którzy tak jak ja poszukują takich rozwiązań i jednym z założeń spotkania było idea zakupów u lokalnych rolników. Tylko gdzie takich szukać? i jak nie tracić czasu na jeżdżenie od jednego do drugiego gospodarstwa?

Tu właśnie dla takich osób  powstał "lokalny rolnik" a poniższy tekst wyjaśni idee 😘


Lokalny Rolnik to rodzaj bazaru internetowego gdzie w prosty i wygodny
sposób nie wychodząc z domu w towarzystwie swojego malucha możesz kupić
smaczne, zdrowe i pozbawione chemii, bez konserwantów jedzenie dla
Ciebie i całej twojej rodziny.

Zakupy u nas są dziecinnie proste.
1. Dołącz do najbliższej grupy zakupowej w twojej okolicy na
www.lokalnyrolnik.pl
2. Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka .
3. Zapłać przelewem internetowym i odbierz zakupy w wybranej grupie
zakupowej z twojej okolicy.

Mamo! Wiemy, jak ciężko znaleźć jedzenie bez konserwantów i polepszaczy
smaków , wiemy ile trudu wkładasz aby twój maluch jadł zdrowo, wiemy jak
ciężkie jest rozszerzanie diety malucha i  dieta eliminacyjna alergika.

Wiemy to wszystko bo same jesteśmy mamami!

Za naszym zielonym logiem stoi super mama Sylwia Modic, założycielka
Lokalnego Rolnika, której córka cierpi na autyzm i ma silną alergię na
konserwanty. Pomysł na portal podyktowało życie i ogromna determinacja
mamy.  Dlatego zapewniamy Cię, że dokładamy ogromnej staranności, aby
jedzenie, które u nas kupujesz było najlepszej jakości i w najlepszej
cenie.
Wspierają nas najlepsi! Do grona naszych inwestorów dołączyli Robert i
Ania Lewandowscy

Na platformie znajdziesz produkty od lokalnych rolników m.in.:

- warzywa i owoce z ekologicznych upraw ekologicznych;
- mięso i wędliny bez polepszaczy smaku i konserwantów;
- ryby karmione robaczkami a nie sztucznymi paszami, ze sprawdzonych
stawów hodowlanych.
- tradycyjny nabiał – pyszne twarogi, masełka wiejskie, serki, jogurty
bez cukru , mleko od krowy, wiele dobrych produktów z małych mleczarni ,
których nie spotkasz na co dzień w sklepie.

Mamy też jajka od szczęśliwych kurek, które karmione są zbożami i
kukurydzą i mają wolny wybieg,  soki tłoczone , chleb wyrabiany na
prawdziwym zakwasie, słodycze bez cukru ręcznie robione, domowe makarony
, pyszne pierogi  i krokiety  jak u babci i wiele innych produktów
bezcukrowych, bezglutenowych, czy wegańskich.


Grupy zakupowe Lokalnego Rolnika znajdziesz w całym Krakowie.
Cały czas tworzymy nowe grupy tak, abyś mogła odbierać zakupy od
Lokalnych Rolników jak najbliżej swojego domu.
Dołącz do najbliższej grupy zakupowej w twojej okolicy na
www.lokalnyrolnik.pl
Udanych zakupów!

Jak działa Lokalny Rolnik:





2 komentarze :

  1. aż zajrze na tego lokalnego rolnika ale pewnie ceny obłędne do tego trzeba gdzieś dojechać za dużo jak dla mnie zachodu może i mniej zdrowo ale jaką mam gwarancje ze te produkty są mniej sypane od pozostałych w sieciówkach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tego typu targi :)

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.