czwartek, 11 maja 2017

Zapraszamy - Teatr piasku Tetiany Galitsyny - Mały książe




Muszę się z wami podzielić nowiną a jednocześnie i was zaprosić na wspaniałe widowisko  na którym ja z rodziną się wybieram. Za często nie chodzimy na takie wydarzenia, trochę mieszkamy od dużego miasta i samo wybranie się jest dużą atrakcją zwłaszcza z całą rodziną, czuje że to będzie ciekawe doświadczenia dla nas a już sam zwiastun zaciekawił dzieci.Wspólny czas, zwłaszcza z takim tematem na pewno wzmocni naszą więź.
O Tetianie pierwszy raz usłyszałam z reklamy na
plakacie. Życiorys Tetiany Halicyna bardzo mnie zaciekawił  ta ukraińska artystka to mistrzyni sztuki animacji piaskowej i malowania światłem. Zwyciężczyni 6 edycji Mam Talent w Polsce. Założycielka studia artystycznego „Galitsyna Art Group” i międzynarodowej sieci szkół artystycznych dla dzieci „Galitsyna Art School”.
Jesteśmy bardzo ciekawi tego widowiska już się nie możemy doczekać. Nam po drodze jest Kraków i 29 Maja tam będziemy :-)

Kto wybiera się z nami?
Albo komu po drodze: Radom, Łódź, Bydgoszcz?

Opis:
"...TEATR PIASKU TETIANY GALITSYNY – MAŁY KSIĄŻĘ
Teatr Piasku Tetiany Galitsyny - Rodzinna wyprawa do świata Małego Księcia na wyciągnięcie ręki! 
Teatr piasku Tetiany Galitsyny, zaprasza dzieci i dorosłych do wspólnego podróżowania, odkrywania nowych planet i oswajania dzikich zwierząt.
Razem z pilotem, Różą i Małym Księciem poznajmy piękno przyjaźni i potęgę miłości, dzięki którym budujemy to, co jest w życiu najważniejsze: relacje z drugim człowiekiem.
Nauczmy się, jak patrzeć na świat bez ciągłego przeliczania zysków, jak być dobrym i bezinteresownie pomagać innym.
Ta niezwykła opowieść pozwoli dorosłym na odkrycie w sobie dziecięcego pierwiastka, a najmłodszych nauczy wielu ponadczasowych i uniwersalnych wartości.
Opowieść przedstawiona jest w niezwykły sposób: widzowie będą mogli poznać innowacyjne techniki artystyczne, połączone z grą świateł i cieni, muzyką oraz grą aktorów. Historia ukazana za pomocą animacji piaskowej, malowania światłem i na wodzie oczaruje nawet najbardziej wybrednego widza.
Tetiana Galitsyna, zwyciężczyni programu „Mam Talent”, prekursorka w Polsce sztuki „Malowanie Piaskiem”, wielokrotna laureatka konkursów i pokazów talentów, wraz z artystami ze swojej teatralno-estradowej grupy, ukaże nam nowy wymiar artystycznej ekspresji. Dajmy oczarować się kolorowemu widowisku, które przedstawia niezwykły i nowatorski sposób łączenia obrazu z dźwiękiem.
Nie pozwól, by ominęło Cię takie wydarzenie!..."

INFO:
 
Ta pełna ciepła opowieść nauczy dzieci ponadczasowych wartości i przypomni dorosłym o potędze prawdziwej przyjaźni. Koncerty odbędą się:
21 maja o godzinie 16:00 w Sali Koncertowej Urzędu Miejskiego w Radomiu.
24 maja o godzinie 18:30 w Sali Koncertowej Flilharmonii Łódzkiej.
25 maja o godzinie 18:30 w Sali Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy.
29 maja o godzinie 18:30 w Sali Filharmonii Krakowskiej.






6 komentarzy :

  1. Wow. Aż Ci zazdroszczę. Chętnie bym się wybrała do Krakowa na takie widowisko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, wieki nie byłam w teatrze! Na szczęście moje dziecko bywa z przedszkolem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow to musi być piękne wydarzenie kocham małego księcia dzieci też lubią... łódź mamy blisko ale nasz Szymonek niestety jeszcze za mały na takie występy niestety nie mam z kim go zostawić :( a szkoda chętnie bym się odchamiła na taki spektaklu...

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Super! Będziemy w Radomiu 21 maja! To przedstawienie to podobno magia, a ja i dzieci uwielbiamy Małego Księcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie jestem fanką małego księcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy przedstaw posiada głosy /rolę czy wszystko jest anonimowe i za pomocą rysunku?

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.