czwartek, 27 kwietnia 2017

Moje bajeczki o Annie i Elsie



"Kraina lodu" to amerykański film animowany z 2013 roku, jego popularność okazała się hitem oraz zdobył dwa Oskary za najlepszy długometrażowy film animowany oraz za najlepszą piosenkę „Let It Go”
Czemu mnie to nie dziwi? bo do dziś najpopularniejsze hasło motywacyjne w domu to "mam tą moc" 😂😂
Te dwie siostry oraz ich przyjaciele podbiły serca małym i większym dziewczynką a nawet posunę się dalej bo i
chłopcy kochają Annę i Else oraz Olafa.
Dość nie dawno odwiedziła  mnie siostra z dziećmi i właśnie mały siostrzeniec, gdy ujrzał książkę od razu (wreszcie) sobie siadł i jak zahipnotyzowany przeglądał ilustracje. Z stąd to moje spostrzeżenie.   
A tu mamy właśnie ciekawą pozycje, której nie może zabraknąć w domowej biblioteczce malucha. "Moje bajeczki o Annie i Elsie" podbiły serce mojej najmłodszej córki. Co wieczór wybieramy inną bajeczkę do czytania na dobranoc i to nic że już kolejny raz czytam książkę, najważniejsze że dziecko chce i słucha z otwartą buzią i zdziwioną miną jak by pierwszy raz słyszała. W końcu te bajeczki mają moc 😛😛

Opis: ze strony www.egmont.pl
"... Usiądź wygodnie i pozwól, by twoje ulubione bajeczki zabrały cię do świata magii, w którym wszystko jest możliwe, a każda z niesamowitych przygód dobrze się kończy! Oto osiem niezwykłych opowieści o Elsie, Annie oraz ich wyjątkowych przyjaciołach z krainy Arendelle. Miłej lektury!
Zbliżają się urodziny Svena. Anna, Elsa i Kristoff są podekscytowani i szykują dla niego wspaniałe prezenty – pastę do polerowania rogów, świeży mech, tort marchewkowy… Niestety, o urodzinach Svena nie wie Olaf. Jak ma zdobyć prezent, skoro przyjęcie urodzinowe odbędzie się już jutro? Nie może przecież zawieść swojego przyjaciela. Idąc za radą Elsy, że „najlepszym darem może być to, co najwięcej znaczy dla ciebie”, Olaf wpada na wspaniały pomysł na prezent dla Svena...."








Info:
  • Seria/cykl: MOJA BAJECZKA

  • Autor: Calliope Glass, Victoria Saxon, Tracey West, Suzanne Francis, Liz Rudnick

  • Ilustrator: Disney

  • Wydawca: Egmont

  • Typ oprawy: miękka





3 komentarze :

  1. moje chłopaki też ta bajkę lubią :D książeczka pięknie wydana

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym była małą dziewczynką, to bardzo bym chciała je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że za wiele takich nie było, za naszej młodości :-)

      Usuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.