niedziela, 20 września 2020

Dzień chłopaka. Pomysł na prezent.

 

Chocolissimo

30 września przypada święto chłopaków, czyli dzień chłopaka. Ogólnie nie zwracałam uwagi na te okazję, bardziej popularny dla mnie jest dzień mężczyzny, ale pewnego roku mój syn przyszedł ze szkoły z upominkiem od dziewczyn z klasy, no i się zaczęło :-)

 W ten o to sposób, koszty prezentów rozłożyły się na dwa terminy. Mąż dostaje w marcu, a syn swój prezent otrzymuje we wrześniu. A teraz pytanie, co tu dać takiemu chłopcu?

Na rynku jest wiele możliwości, ale chłopięce gadżety i słodycze to zawsze dobre połączenie, więc i czekolada w formie auta, to trafiony prezent, czego dowodem jest uśmiech mojego chłopaka :-D

Mój chłopak dostał prezent na dzień chłopaka w tematyce motoryzacji, ostatnio pasjonuje się w tym temacie i już wypytuje się, czy mu kupimy auto na osiemnastkę, no ba, co będziemy czekać do osiemnastki, dostał już teraz :-D Mina bezcenna i jako łakomczuch słodkości, walczył długo ze smakiem, po kilku dniach podziwiania swojego wymarzonego auta, w końcu go skonsumował :-)

Pytanie do was, czy obchodzicie takie święta? Gdy byście mieli wybrać coś z oferty czekoladowej, co by to było? Ja następnym razem kupie mojemu smartphone...czekoladowego :-D

Czemu Chocolissimo? Po prostu najlepsza czekolada, sam zapach to rozkosz, a smak to poezja. Najlepszym atutem marki jest duży wybór, który można spersonalizować do danej okazji. Zresztą sami zobaczcie KLIK











5 komentarzy :

  1. Ale super prezent :)
    Prowadziłam bloga od 7 lat i przypadkowo został usunięty. Niestety nie mogę go odzyskać, kontaktowałam się nawet z google. Lubię bardzo tworzyć, więc założyłam nowego : rilseeee.blogspot.com . Będzie mi bardzo miło za obserwację! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny i smaczny :-)
      Przykro mi, mi kiedyś skradziono, ale udało się odzyskać mojemu informatykowi.

      Usuń
  2. Miałam kiedyś okazję być obdarowana czekoladkami od Chocolissimo i potwierdzam, czekolada jest pyszniutka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten samochód jest bezbłędny! koniecznie muszę sprawić mojemu Tacie, który jest wyjątkowym pasjonatem czekolady i samochodów. Z pewnością się ucieszy bardzo możliwe, że gdzieś taki widział, ale z pewnością nie konsumował. Ale się Cieszę, że już mam pomysł na Dzień Ojca choć dopiero mamy kwiecień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.