niedziela, 2 listopada 2014

Tomek i przyjaciele - Stacja sortownicza


Tomek i Przyjaciele TrackMaster™ Stacja Sortownicza, Dziś wam przybliżę nową zabawkę jaka dotarła do nas już tydzień temu. Tak szczerze to jest to nasza druga kolejka, jaką dzieci mają, pierwsza już swoje lata liczy i jest z Ikea. A to nasza pierwsza inna bo nie z drzewna :-p Do tej pory Maja musiała się prosić Filipa by pozwolił jej się pobawić. Teraz Maja ma swoją własną i to Filip robi co w jego mocy by Maja pozwoliła mu chociaż popatrzeć na nią ;-D No ma chłopak za swoje, za te lata egoizmu:-D

Ale wróćmy do dnia kiedy kurier wręczył nam przesyłkę. Zanim otworzyłam przesyłkę, poczekałam jak Maja zje obiad, znając ją skończyła by się konsumpcja po zobaczeniu zabawki a wiadomo do zabawy jest potrzebna energia :-)  I się nie myliłam najpierw Maja była zdziwiona takiego cudu w swoich zabawkach nie miała a tym bardziej takiego rozłożonego. 
Obserwując mnie przy składaniu i ona zaczęła mnie naśladować próbując spinać tory, wyjmować "domki" z opakowań itp.  
Gdy wreszcie zabawka nabierała kształty Maja zaczęła się bawić, pozostawiając mamę z resztą części :-) Instrukcja trochę mam wrażenie jest niezbyt czytelna raczej posługiwałam się fotografią na opakowaniu.
Składając jedna mała część torów została mi luzem - po w pięciu tory "falowały się" podejrzewam że ten odcinek toru służy jako część wymienna lub do podpięcia się z innym zestawem.  

No i czas na główną atrakcję czyli uruchomienie kolejki. Do lokomotywy wkładamy dwie małe bateryjki i jazda. Pierwsza reakcja Mai na samo jeżdżącą lokomotywę zobaczycie na filmiku poniżej, trochę wystraszona szybko chciała zatrzymać ją tak jak by się bała że jej odjedzie :-D

A na czym polega zabawa kolejką? 

Lokomotywa czyli Piotrek ciągnie za sobą wagonik na którym wiezie przesyłkę, gdy dojeżdża do sortowni ta przesyłka zostaje zrzucona na pochylnię, z stamtąd wpada na pocztę a kolejka jadzie dalej pod pocztę, tam można włączyć blokadę na torach gdzie zatrzymuje lokomotywę. Załadowując ją z powrotem i zabawa zaczyna się od nowa. 

Ale dzieci jak to dzieci nudzą się szybko jedną i tą samą czynnością, więc Piotrek zaczął przewozić i inne towary typu buciki lalek, spinki, klocki, małe misie breloki itp. w końcu Piotrek się wykoleił i sobie jeździł po podłodze :-D

Koniec końcem zabawka trafiona a Maja dostosowała sobie ją do własnych potrzeb ;-) 








instrukcja kolejki


kolejka tomek i przyjaciele







Przydatne info:
Producent Fisher-Price
zabawka od 3 roku
Zasilanie: 2 baterie alkaliczne typu AAA (LR03) 
cena średnio około 140 zł 

Tomek i Przyjaciele TrackMaster™ Stacja Sortownicza możecie kupić tutaj


PS. Kolejką i ja się świetnie bawiłam. Myślę że to wspaniały prezent dla dziecka, a co czytelnicy na to ?

Edit: 
 Według statystyk najpopularniejszy post na blogu to o kolejce i hasło instrukcja do niej. Ja też miałam problem ze złożeniem jej i jedna część, czyli mały odcinek toru został luzem. Ale po obadaniu tematu nie ma to wpływu na konstrukcje, więc miłej zabawy :-)

9 komentarzy :

  1. ale macie fajna kolejkę! Mój synek by zwariował:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolejka, mojej córci by na pewno przypadła do gustu. Lubi chłopięce zabawki, lubi baję- puzzle z Tomkiem potrafi układać codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dziewczynki by też pewnie lalki woziły :p a moja Maja byłaby zachwycona :) Nie mówiąc o mężu :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córcia też lubi Tomka, choć na razie u nas tylko książeczka i puzzle z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja Ala uwielbia Tomka! Byłaby zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój synek też jest miłośnikiem Tomka :-) bardzo fajne są te zabawki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.