poniedziałek, 10 listopada 2014

Wyprawy po Polsce - Miasto, Wieś

Je ju jak to dawno było, chyba w kwietniu otrzymało moje dziecko takie książeczki, ale że chyba nie ten wiek, skończyło się tylko na przeglądnięciu i Maja na tym skończyła przygodę z nimi. Widząc że ma hopsa na punkcie cięcia nożyczkami wszystko co leci stwierdziłam że schowam książeczki zanim i je dorwie. Parę dni temu układając książeczki jej na półce natknęłam się na nie i postanowiłam że dam jej ponownie. I faktycznie dziecko już bardziej dojrzało do nich, zaczęła dłużej przyglądać się obrazkom a nawet zauważyła że nie którym obrazkom czegoś brakuje. Gdy jej wytłumaczyłam że dalej są naklejki, które trzeba znaleźć i odpowiednim miejscu nalepić, dziecko od razu zajarzyło co ma dalej robić.

Książeczki np. W mieście opisuje co dziecko które na co dzień nie mieszka w mieście powinno wiedzieć o nim. I tak samo w przypadku książeczki Na wsi dziecko które mieszka w mieście czego może spodziewać się po wsi. Książeczki bardzo wciągające i z wielkim zainteresowaniem Maja oglądała pytając mnie co to jest - ja jej czytałam każdy opis. Dziecko samo zaczęło zauważać że most i rzekę widziała w mieście naszym, czy galerie handlowe też jej nie były obce ;-D Później z wielkim zapałem szukała naklejek pasujących  bardzo dumna że się udało i znaleźć i nalepić w odpowiednim miejscu.

Książeczka ćwiczy spostrzegawczości i rozwija zdolności manualne. Ponad 50 naklejek zajmuje dziecku dużo czasu na jej wylepienie.  Przynajmniej moje za jednym razem tego nie wylepiło - zostawiła sobie zabawę na drugą turę ;-)










Przydatne info:
Wydawnictwo Muza
autor: ludwik Cichy
ilustracje: Zbigniew Dobosz
format: 22x30
Oprawa miekka
Książka z serii: edukacyjne i interaktywne
Książeczki można zakupić tutaj teraz są -50%

4 komentarze :

  1. Kurcze, mojego nie szło od tego odpędzić, już miał dość, a jak chciałam zabrać, to prawie warczał :P Świetne książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te ksiażeczki! Krzyś je uwielbia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za polecenie książeczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super pomysł na prezent dla chrześniaka :-)

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.