piątek, 14 grudnia 2018

Zwierzęta, które zniknęły

Zwierzęta, które zniknęły

Kiedyś będąc w księgarni, zauważyłam fascynującą książkę, przeglądałam ją długo zauroczona ilustracjami i treścią. W tedy zaplanowałam sobie, że robiąc zakupy na Mikołaja wezmę ją pod uwagę. Niestety zapomniałam napisać list do Mikołaja i plan się nie powiódł.
Po Mikołajkach robiłam zakupy w
internetowej księgarni Gandalf w celu zakupów książek edukacyjnych do nauki dla mojej pierwszoklasistki  i nagle wyskoczyła mi w polecanych moja wymarzona książka. Od razu przeszłam do zamówienia wiedziałam, że prezent będzie dla córki idealny pod choinkę.
I oczywiście taki był, niestety jakaś byłam zakręcona gdy przyszła przesyłka, pozwoliłam dziecku otworzyć paczkę zanim oświeciło mnie, że pośród zamówionych podręczników do nauki był jej prezent pod choinkę. Ochów i achów było bez końca, jak mojego zdziwienia, że dalej mam problem co pod choinkę dać jej....
Ale jednego nam nikt nie odbierze, ten wspólny czas do późnego wieczoru w przeglądaniu i czytaniu książki. Każda strona, każdy dział to niesamowita wiedza przekazana w zrozumiany sposób, piękne ilustracje, lekki tekst przyswaja się szybko.
Jednym słowem oswoiłyśmy się z dinozaurami i innymi gadami, podsumowując lekcję "praprzyrody", niektóre zwierzątka chętnie byśmy przygarnęli ;-)
Książkę polecamy każdemu i małemu i dużemu.  Pod choinkę, na Mikołaja, urodziny i bez okazji :-p


Opis:
"...Atlas zwierząt, jakiego jeszcze nie było! Odkryj tajemnice stworzeń, z którymi nigdy nie staniesz oko w oko… 

Kto jest winny zagłady syreny morskiej i dodo? Czy wilk straszny naprawdę był straszny? Czym jest paleontologia? Które muzea historii naturalnej mają najbogatsze zbiory? Na te i wiele innych pytań odpowiada nowa książka Nikoli Kucharskiej, z ogromnym rozmachem i precyzją odmalowująca świat wymarłych istot. Dzięki niej poznamy dawne płazy, gady, ryby, owady i ssaki, lecz także dowiemy się, jak wielka odpowiedzialność za los zwierząt spoczywa na człowieku. Ten ilustrowany przewodnik po historii życia na Ziemi to najlepszy podarunek dla młodych przyrodników...."




















Info:
Forma wydania: książka papierowa
Oprawa: twarda


Ilustrator:

Nikola Kucharska








Opracowanie naukowe: Katarzyna Gładysz, Paweł Łaczek Joanna Wajs
rok wydania: 2018
liczba stron: 64
format: 280 x 340 mm 





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.