środa, 11 lipca 2018

Jurassic World


Jurassic World

Dawno, dawno temu, była taka sytuacja że do kin wchodziła pierwsza część Jurassic park. Z całą szkołą podstawową pojechaliśmy na ten film. Niestety wiele z niego nie pamiętam. Koleżanka tak się bała tych dinozaurów że w większością przesiedziałam z nią w wc. W najlepszym momencie wyprosiła mnie, wręcz nawet przekupiła by wyjść z sali kinowej. Później już ciężko było wrócić na seans, gdy trzymała za rękę cała we łzach by ją nie opuszczać. To były realia szkoły, nauczyciele w tedy nie zwracali uwagi, że
film nie dla wszystkich był przeznaczony. Takie mam wspomnienie z tym filmem, nigdy później już nie oglądnęłam tego filmu i kolejnej części. Po prostu koleżanka skutecznie mnie zniechęciła :-p
A teraz przyszła kolej na kolejne pokolenie i nowy odbiór, dzieci od najmłodszych lat przyzwyczajone do nowości technicznych, bardziej nadążają za nimi niż my dorośli. Film akcji ze specjalnymi efektami jak w realu ich już nie zaskoczy.
A książki z efektami specjalnymi? Jak najbardziej przypadną do gustu, zwłaszcza małemu i dużemu konstruktorowi ;-) dowodem na taki przypadek jest mój nastoletni syn, który świetnie bawił się przy czytaniu książek.

Książki z tej serii znajdziecie na stronie wydawnictwa egmont.pl












Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.