sobota, 10 czerwca 2017

Moje bajeczki o ....


Moje bajeczki

Nasza kolekcja bajeczek się powiększa. Kiedyś pisałam wam o Annie i Elsie że te bohaterki dają tą moc. Natomiast nasi nowi bohaterzy rozbawią największego ponuraka oraz rozwiążą każdy problem, nie tylko na placu budowy.
Masza i Niedźwiedź to niezły duet, chyba nikt nie zaprzeczy. Czasem jako mama mam wrażenie że jestem
takim właśnie niedźwiedziem. Gonie jak szalona gdy widzę niebezpieczeństwo. Czy jak chcę odpocząć to kombinuje jak by tu w spokoju sobie dychnąć, co kończy się i tak jeszcze większym wysiłkiem. A mam takich Masz razy trzy w domu 😂
Przygody Boba budowniczego wydaje się że to bajki dla chłopców, owszem są tam maszyny budowlane, ale która dziewczynka nie zachwyca się, gdy patrzy za koparką gdy drogą przejeżdża obok? zresztą ciekawe przygody każdego zainteresują. Nawet mama, nie może doczekać się wieczornego czytania 😀


Opis: ze strony sklepu www.egmont.pl

 Moje bajeczki "Bob Budowniczy"
 "...Aż osiem niezwykłych opowieści ze świata Boba Budowniczego w jednej książeczce!  Czasem zabawne, czasem wzruszające czy pouczające – zawsze fantastyczne i porywające, zawsze z twoimi ulubionymi bohaterami w rolach głównych. Przygotuj się na mnóstwo dobrej zabawy, która wciągnie cię na długo!..."

Moje bajeczki " Masza i Niedźwiedź" 
"...Usiądź wygodnie i pozwól, by twoje ulubione bajeczki zabrały cię do magicznego świata Maszy, w którym wszystko jest możliwe! Oto osiem szalonych opowieści o małej psotnicy, która nie ma sobie równych! Miłej lektury!..."






Info:

Seria: "Moje bajeczki"
Bohater: Bob budowniczy
Bohater: Masza i Niedźwiedź
Oprawa: Miękka
Liczba stron: 128
Wymiary: 16,6 x 16,7
Wiek: 3-7
Wydawca: Egmont



1 komentarz :

  1. Bardzo przyjemne książeczki, ale moje dziecko już na nie za duże (rany, jak ten czas leci!) :)

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.