niedziela, 8 grudnia 2013

Tego nie polecamy - Apis


Z serii co mieliśmy w łazience :-)
A mieliśmy Apis,  żel pod prysznic z żurawiną i trawą  cytrynową. Czy aż taki rewelacyjny to nie wiem, ale niezbyt
zachwycił domowników, długo leżał na półce w łazience w sumie to jeszcze nie dawno z litości go zużyłam do końca, może nie tak z litości do niego samego ale nie lubię gdy zbyt długo kosmetyki zalegają łazienkę zwłaszcza że wielkością ona nie grzeszy i robi się ciasno na półce. A marnowanie i wyrzucanie czegoś nie jest w moim stylu.
Ogólnie zapach taki sobie, ale dzieci (te starsze oczywiście)  podsumowały że nie wiadomo czym pachnie i trochę nas przeraża duża ilość barwnika, nigdy nie zauważyłam w innych żelach by woda zabarwiała się na  różowo. No i cena 15 zł to za dużo za to cudo. Ja go widzę na półce cenowej poniżej 10 zł.

Jeśli chodzi o plusy to dobrze się pieni :-)






Produkty marki Apis możecie znaleźć TU
Podobno nie które produkty ich są godne polecenia. Ciekawe czy znacie takie i polecicie mi coś ? :-)

7 komentarzy :

  1. Ja miałam od nich koktajl żurawinowy i nie był zły, ale tubka za cholerę zamykać się nie chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki i na pewno już nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam sól do kąpieli i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używałam z Apis serię z minerałami z Morza Martwego - była świetna.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda dość ciekawie,żurawinkę lubie,ale może by mnie przypadł do gustu,musiałabym go wypróbować i sę przekonać...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award
    http://www.shemother.blogspot.com/p/nominacje.html
    Tu znajdziesz wiecej informacji.

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.