środa, 14 sierpnia 2013

Miodelka - palce lizać

To jest odkrycie roku, takiej czekolady do smarowania pieczywa jeszcze nie jadłam, ba nie jedliśmy ;-) i ta popularna, co w mediach dużo o niej się słyszy może się schować do tej :-) 
CD miody ma swojej ofercie Miodelkę czyli krem czekoladowy z orzechami i miodem i jak piszą o recepturze "...Czekolada, orzechy, miód. Wszystkie składniki połączone w idealnych proporcjach sprawiają że Miodelka to niepowtarzalny krem. Jego wyjątkowość podkreśla brak sztucznych barwników, konserwantów oraz środków słodzących. Krem Miodelka to doskonały wybór dla dzieci w okresie wzrostu, osób aktywnych i kochających czekoladę...."






Palce lizać ;-)


 I jest ta radość ;-) po skonsumowaniu Miodelki  ;-)


Opinia: Gdy na podwieczorek zaproponowałam po kromce z miodelką, myślałam że skończy się tylko na spróbowaniu, niestety przeliczyłam się, w pięciu (dwoje dorosłych i troje dzieci) obróciliśmy cały słoik i bochenek chleba....a miał być to tylko podwieczorek ;-) dzieci pilnowały się na wzajem, czy czasem za dużo sobie nie wzięły na kromkę kremu, a jak już za dużo ktoś sobie nałożył to awantura, że to niesprawiedliwe bo on wziął za dużo. Pierwszy raz w życiu jadłam taki pyszny krem czekoladowy i na dodatek zdrowy. Myślę że zaspokoi nie jedno wybredne podniebienie :-)

Miodelkę  widziałam ostatnio  w Carrefour w cenie około 9 zł
można nabyć również  w dużych i małych sieciach handlowych takich jak:
Real, Makro,  Alma, Euro, Lewiatan, ML Delikatesy.
A w sklepie on line jest teraz promocja w cenie 7,25 zł  ;-)  cena bardzo apetyczna :-)



10 komentarzy :

  1. Mnie przekonała ta śliczna czekoladowa buzia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ach pycha :) niestety u nas dzieciarnia ewidentnie na miód uczulona :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś spróbować takiego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie palce lizać,szkda,że już zjadłam wraz z rodzinką,ale miodelka ma super smak,lepszy niż nutella :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak sobie czytam, potem zdjęcia oglądam i ślinka mi ciec zaczyna... a dzisiaj wszystkie sklepy pozamykane!! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Też testowałam miodelkę, kolejny słoik kupiłam w Realu. Teraz znowu czas na kolejny zakup miodelki. Maja cudnie umazana ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam wczoraj w Biedronce za 3,99 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko taka tania ? a byłam kiedyś w biedronce i widziałam ją ale ceny nie znalazłam i dzieci za bardzo zaczęło gonić się po hali, więc trzeba było szybko się ewakuować z stamtąd :-/

      Usuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.