środa, 31 stycznia 2018

A tym czasem w Krakowie było tak...


 Fotografia Kocie kadry

Grudzień to miesiąc prezentów. Wybieramy, kupujemy czy tworzymy hand made. A później jest moc rozdawania, uszczęśliwiania bliskich. Radość gdy znajdą pod choinką, ten wymarzony prezent, satysfakcjonuje, daje moc i nadzieję na przyszłość.
Właśnie, obdarowujemy bliskich, a czy dałbyś coś
od siebie, obcej ci osobie? W dzisiejszych czasach można się wszystkiego spodziewać na ulicy, dla tego ja osobiście preferuje dać coś od siebie, takiej osobie która faktycznie będzie szczęśliwa. Zwłaszcza że ta moja bezinteresowna pomoc, okaże się że uszczęśliwi bliskie osoby tej obcej dla mnie osoby.... bo szczęście oddane w dobre ręce mnożą się ;-)   

Fundacja 3-4 START jest mi bardzo bliska. Bo zanim powstała, ja już znałam osobiście organizatorkę. Klaudia to ciepła i kompetentna osoba. Wie czego chce i osiąga to, a jak coś jest nie tak, coś co nie jest sprawiedliwe potrafi powiedzieć stop, tu coś nie gra. Wszytko dopina na ostatni guziki oraz potrafi na koniec złożyć raport i zawsze stawia na pierwszym miejscu, by ten raport był pełen sukcesów. Potrafi zjednoczyć sobie grupę, która pomimo różnicy w poglądach, stara się zrealizować jej cel i za to wielkie brawa dla niej.
Fundacja 3-4 start kolejny raz objęła patronat nad wydarzeniem "III edycja Mikołajki w Grodzie Kraka" Gdzie celem jest pomoc choremu Chłopcu. Dawid choruje na rzadką chorobę genetyczną neurometaboliczną oraz ma zespół Leigha.

  9 Grudzień 2017 sobota. Pomimo że nie tak daleko mam do celu, jestem zmuszona drogę pokonać komunikacja publiczną i to trzema przesiadkami. Ale to nic, dziecko ma frajdę, bo karmić gołębie z tak bliska, jeszcze nie miała okazji :-)



No i jesteśmy, po krótkim spacerze od przystanku, jesteśmy u celu. Restauracja Kto wypuścił Skowronka? zachwyciła nas. To dom gdzie każdy zakamarek jest zagospodarowany, bardzo specyficzny klimat, wprowadzi was w domowe pielesze i każdy znajdzie swój kąt, w którym będzie czuć się dobrze.










Gdy już oglądnęliśmy lokal i rozgościliśmy się, czekały na nas moc atrakcji, dla nas mam blogerek, jak i dla dzieci, oraz dla gości, ponieważ to spotkanie było otwarte dla każdego. W repertuarze dla dzieci były warsztaty chemiczne  ChemicAl Worl. oraz animacje zorganizowane przez  MyDay.pl. Wystawa małego konstruktora z  Alexander Toys była wspaniała, szkoda że starszego syna nie wzięłam ze sobą, na bank bym nie odczuła, że byłby ze mną, ta zabawa by go pochłonęła bez reszty :-). Malowanie piaskiem, czy układanie mozaiki oraz rozgrywki planszowe to konik mojej Majki. Oraz konkursy z nagrodami od Alexander Toys były wspaniałe.
A dla dorosłych zorganizowany był konkurs z książką „Szlak Kingi” autorstwa Katarzyny Targosz – „Kreatywne zdjęcie lub film” nagroda ufundowana przez Wydawnictwo eSPe. Oczywiście książki ja bardzo kocham i konkurs był moją okazją by poznać bliżej powieść. 
Skorzystałam również ze stoiska Analizy składu ciała pod okiem trenerki personalnej Katarzyny Byrskiej z radioActive Body. Wyszło mi że mam za mało wody w organizmie, dało to do myślenia. Polecam bardzo wam taka analizę. 
Zasięgnęłam również Konsultację z ekspertami z Depil Concept, dzięki którym można było poznasz tajniki zabiegów fotodepilacji i fototerapii oraz dowiedzieć się, jaka kuracja jest idealna dla mnie. 












Najfajniejszym doświadczeniem było dla mnie i mojej Majki sesja zdjęciowa, to nasza pierwsza tak profesjonalna i nie ukrywam że byłyśmy bardzo spięte. Sesja oraz fotoreportaż był wykonany przez  Kocie Kadry. Były też stroje  udostępnione do sesji zdjęciowej od @Mega stoje.pl (śnieżynka,bałwan Olaf i Elf ) Oraz Miśki do zdjęć (renifer, bałwan autorstwa MAFAF )
 A efekt sesji to pierwsze zdjęcie u góry tego postu :-)




Kolejny punkt to prelekcje, które umocniły moją wiedze z zakresu z zarządzaniem czasu prowadzonym przez Izabela Kornat „Sukces rodzi się z serca” oraz Prelekcja z SEO – Albert Czajkowski z agencji Semanticad.
                     
 Iza Kornet – sukcesrodzisiezserca.pl | Albert Czajkowski – semanticad.pl 



A tym czasem na dole restauracji jako otwarta część działy się nadal atrakcje dla dzieci i gości. Co godzinę były wręczane nagrody niespodzianki od partnerów wydarzenia, osobom wspierających chorego Dawidka podopiecznego Fundacji 3-4-Start. Do wygrania były między innymi,  Sesje zdjęciowe od Kocie Kadry, Książki autorstwa Katarzyny Targosz od Wydawnictwa ESPE, vouchery na trening do klubu fitness Mr Sporty oraz wiele cennych przedmiotów.



Partnerzy licytacji:

A największa gwiazda wydarzenia dla dzieci był Mikołaj, atrakcja zaburzyła emocjonalny stan dzieci, nie które chowały się za rodzicami albo w podskokach witały, a były i takie które cierpliwości i ciekawość to słaby punkt i już pierwsze były na kolanach Mikołaja :-) Mikołaj rozdawał prezenty od firmy Alexander (gry planszowe) Ale to nie koniec przygód,  bo nagle i my mamy zostałyśmy zaskoczone upominkami.




Partnerzy paczek mikołajkowych:

A na koniec pyszny tort od Słodka Kraina Czarów



Tyle dobrego się działo, ale nie zapominamy że dobro nadal trwać musi, nie tylko okazyjnie. Więc bardzo zachęcam do dalszego dzielenia się z potrzebującymi fundacji. Można to robić na dwa sposoby. Firmy na cel charytatywny wspomagają  platformę allegro charytatywnie, tutaj możecie zakupić coś dla siebie, czy w prezencie dla kogoś.  Dochód z niego wpłynie na konto potrzebujących http://charytatywni.allegro.pl
Możecie również bezpośrednio wpłacić na konto fundacji 84 1020 2892 0000 5102 0619 7000
z dopisek do przelewu "Dla Dawidka- MIKOŁAJKI W GRODZIE KRAKA. 




Rysunki, plakaty do wydarzenia zostały wykonane przez rysunki annyl



Organizatorzy:





Partnerzy wydarzenia: 




Bardzo dziękuje za możliwość uczestniczenia w takim wydarzeniu. Takie spotkania wiele uczą i otwierają oczy na pewne sprawy. 



4 komentarze :

  1. Cieszę się, że choć przez chwilę mogłam tam być z Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie wydarzenia są bardzo budujące 😊 I jest okazja do miłego spotkania 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne przedsięwzięcie :)
    www.blisko-lasu.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe miejsce organizaja :D

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.