środa, 26 czerwca 2013

"Przed północą"

Jako że należę do grupy ekspertów Streetcom miałam okazję zobaczyć przed premierę filmu "Przed północą" już tydzień temu. Premiera oficjalna jest 28 czerwca.



Moje wrażenia z Filmu ?
No cóż cała ta sytuacja świetnie się zgrała. Do kina wybrałam się z mężem (wejściówki podwójne) by uczcić naszą rocznicę ślubu, która akurat wypadła  w tym samym czasie :-)  film był takim podsumowaniem naszego związku...więc po filmie w milczeniu przy lampce wina ....


Ze względu na cały ten zbieg okoliczności film przypadł nam do gustu.
Rożne zdania są na ten temat,  ale tak jak To powiedział bohater w filmie  "...Szekspir to sztuka..."
O  tym filmie też mogę powiedzieć że to sztuka, a sztuka nie dla każdego, jak każdy wie kto przeczytał i ten kto nie przeczytał Szekspira ;-)

 Więcej szczegółów jak również o konkursie który jest organizowany zapraszam pod tym linkiem  http://www.przedpolnoca.pl/


Kto się wybiera ??
A może już ktoś miał ten zaszczyt co ja :-)


6 komentarzy :

  1. Tak, ja miałam okazję wybrać się z siostrą - także jako członkini Streetcom. Nam nie przypadł do gustu jednak nie twierdzę, że film był beznadziejny. Po prostu wolę jak w filmie "coś się dzieję". Takie dialogi trochę mnie nudzą, ale przyznam, że momentami było wesoło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię filmy z akcją. Najbardziej podobała mi się akcja na sali, gdy aktorka była bez ... nieźle niektórych wgięło w fotele ;-D

      Usuń
  2. Wszedłem z ciekawości- chciałem zobaczyć został ten film odebrany i przeczytać jakąś rzeczową recenzję. Przynajmniej z tego co zostało napisane na FP Streetcom wynikało, ze będzie to recenzja. A tutaj totalne rozczarowanie- zupełnie nic się nie dowiedziałem. I do tego jeszcze odesłanie do strony filmu jeśli ktoś chce coś więcej- właśnie po to tutaj przyszedłem, chciałem coś więcej, chciałem niezależnej opinii.

    Zawiodłem się, ale mam nadzieję, że to tylko jednorazowa wpadka.

    Barman- www.mojedrinki.cba.pl

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.