czwartek, 13 lutego 2014

Blogowe dbajki

Książeczka o której dziś wam opowiem jest z nami od czerwca tamtego roku a nadal nie można przejść obojętnie koło niej, dla tego parę słów pozwolę sobie napisać o niej :-)

Zaczynając pisać ten post miałam przygotowany prosty tekst, standardowy opis książki. Ale z reguły zaglądam w internet za źródłem by coś więcej się dowiedzieć i wpisałam tytuł książki "Blogowe dbajki" i tak  trafiłam na stronę dodo4story.com   i tu moja przygotowana recenzja poległa ;-/  Stwierdziłam że nie ma sensu pisać o tym ile ma kartek, jaka jakość, jaka okładka i takie tam fizyczne strony książki. Ale jednak muszą przyznać że jakość wydania pierwsza klasa :-)

Ta książka ma o wiele ciekawszą stroną duchową. Przeczytałam słowa wstępne w książce pomimo że  nigdy tego nie robię i przeczytałam jeszcze z kilka razy te bajki tak że niektóre zapadły mi w pamięci i na pewno wykorzystam te bajki nie raz i dwa w życiu do wytłumaczenia dzieciom niezrozumiałym im rzeczy które dzieją się na świecie. Bajki pisane prostym i zrozumiałym językiem, które zagłębiają w lekturę. A czytanie ich po raz kolejny dziecku nie powodują że nudzą lecz dziecko coraz mocniej rozumie tekst pobudzając do zrozumienia całej filozofii życia.

Zresztą  dokładny opis znajdziecie TU KLIK  tam poznacie również inne pomocne materiały w wychowaniu i rozwoju waszych dzieci :-)

Nasza książka zawiera również płytę na której są również  bajki ale nie te same co w książce :-)   bardzo miło się słucha zwłaszcza że czytają znane osoby takie jak  Patrycja Markowska, Maciej Orłoś, Maria Seweryn, Marta Kuligowska oraz Dorota Deląg.

A teraz Maja zaprasza na przegląd książki :-)















Dbajki znajdziecie TU KLIK
Oraz na FB tu KLIK

9 komentarzy :

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.