sobota, 4 lutego 2017

Minecraft niezbędnik gracza


minecraft


Z wywiadu jaki przeprowadziłam wśród znajomych, podobno ta gra minecraft to hit. Podobno nie ma chłopca nastoletniego który nie zna tej gry. Mój syn od ósmego roku życia szaleje za tym i teraz jako 11-latek dalej ma
bzika na tym punkcie.
Szczerze wam powiem że nie wiem o co w tym chodzi, ani razu nie zasiadłam do tej gry a książki tylko przekartkowałam. Więc cała fascynacja tą grą w tym poście jest przekazana przez mojego syna dla was.
Filip mi tu opowiada że te książki to niezłe kompendium wiedzy. Instrukcje pokazują krok po kroku jak stworzyć konstrukcje. Syn często przegląda książki w poszukiwaniu rozwiązań, czy w szukaniu inspiracji dla jego budowli. Ciągle coś ulepsza, przestawia i kombinuje. Praktycznie zawsze zabiera ze sobą książki gdy idzie do kolegi, razem w tedy dyskutują nad ilustracjami. Dowiedziałam się też że gra polega na układaniu sześcianów czyli według mojego rozumowania to zabawa-układanie klocków w sieci ? 😋
Książki minecraft to alternatywa dla gry. Gdy nie ma się dostępu do gry, co w przypadku dziecka często bywa, w końcu rodzic dba o to by za długo nie siedział przed monitorem. W tedy alternatywą są książki, które dodadzą kolejnych wrażeń i wiedzy. Bo w końcu praktyka musi iść z teorią.
Z punktu rodzica, widzę jeszcze jeden plus. Dzieciaki które nie garną się do czytania książek tą na pewno przeczytają od deski do deski nie raz 😁

Czy twoja pociecha a  może tatuś, też w to grają ? :-)




minecraft rocznik 2017




minecraft średniowieczny gród








Info:


Minecraft. Rocznik 2017


  • Seria wydawnicza Minecraft
  • Bohater / Program wydawniczy Minecraft
  • Ilustrator Mojang
  • Oprawa TWARDA
  • Liczba stron 72
  • Wiek młodzież 13-16 lat  
Opis:
"...W Minecraft. Rocznik 2017 zawarto informacje z kilku różnych dziedzin związanych z Minecraftem. Niektóre jego części pozwolą czytelnikom podszlifować umiejętność gry, inne mają na celu zainspirowanie do tworzenia niezwykłych konstrukcji. W książce przedstawiono także mnóstwo ciekawostek i nowinek dotyczących wspaniałej społeczności minecraftowców. Lektura tej pozycji na pewno sprawi wszystkim wiele radości..."
 


Minecraft. Konstrukcje przestrzenne. Średniowieczny gród


  • Seria wydawnicza Minecraft
  • Bohater / Program wydawniczy Minecraft
  • Ilustrator Mojang
  • Oprawa TWARDA
  • Liczba stron 80
  • Wiek młodzież 13-16 lat
Opis:
"...Minecraft. Konstrukcje przestrzenne. Średniowieczny gród to pełen wskazówek, planów i schematów przewodnik po średniowiecznej architekturze w świecie Minecraft. Dzięki szerokiej gamie rozwiązań konstrukcyjnych i szczegółowym instrukcjom możesz stworzyć setki niepowtarzalnych fortyfikacji, dokładnie zaprojektować i wznieść swoją niezdobytą twierdzę. Zbuduj budowle otoczone grubymi murami, których będą strzegły strzeliste wieże obronne. Projektuj majestatyczne sale tronowe i ciemne wilgotne lochy. Zostań panem na swoim średniowiecznym zamku..."



Minecraft. Księga sekretów ocalałych


  • Seria wydawnicza Minecraft
  • Bohater / Program wydawniczy Minecraft
  • Ilustrator Mojang
  • Oprawa TWARDA
  • Liczba stron 112
  • Wiek młodzież 13-16 lat

Opis:
"...Ten almanach zawiera zebraną wiedzę tych, którzy przetrwali - podziemnej grupy ekspertów świata Minecraft. Dzieło spisane przez tajemniczego Wodza, który zebrał i opisał wszystkie najprzebieglejsze plany i strategie oraz najbardziej pomysłowe wynalazki. Z tej książki dowiesz się jaką bazę najlepiej wybudować, jak ją zaopatrzyć i jak jej bronić przy pomocy najwymyślniejszych zabezpieczeń. Poznasz tajniki, które pozwolą ci wyśledzić, osaczyć i zniszczyć wroga w walce. Dodatkowo gracz znajdzie tu mało znane wskazówki, dotyczące przetrwania w niebezpiecznych wymiarach świata Minecraft. Przestudiuj almanach dokładnie – to może być twoja szansa na przetrwanie..." 



4 komentarze :

  1. Pierwszy raz o niej słyszę, zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas Minecraft to ulubiona rozrywka moich facetów, czego ja kompletnie nie rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa dla prawdziwego gracza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moje chłopaki też grają to nie tylko budowanie ale też szkoła przetrwania trzeba zbudować na noc coś co nie pozwoli by zombi clipery i inne potwory nie zaatakowały Ciebie. trzeba zabijać świnki krówki by mieć jedzenie trzeba zbudować piecyk by można było różne minerały przepalać tworzyć różne łózka narządzia itp. nie lubiłam tej gry ale kiedy jedna z nauczycielek powiedziała ze to gra która rozwija dzieci to na nią patrze teraz przychylniejszym okiem moje chłopaki Mati 6 lat i Arek 4 lata grają i sobie świetnie radzą. a ja czasami patrze na ich poczynania :D książki dla starszaków fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.