środa, 21 stycznia 2015

Rysunek dziecka na koszulce

Ewa od dziecka bardzo lubi rysować, już w przedszkolu zaczynała zdobywać nagrody w konkursach, również teraz bierze udział chętnie w szkolnych konkursach. Ostatnio zdobyła nawet drugie miejsce i na pewno wam pokaże rysunek ale dopiero w wakacje bo rozdawanie nagród będzie na zakończeniu roku szkolnego ;-)

Ale nie odbiegając od tematu, dziś wam pokażę jak można komuś sprawić radość swoim rysunkiem. Jakiś czas temu trafiłam na stronę Allprints gdzie firma wprowadziła nową usługę polegającą na przesłanie rysunku dziecka czy swojego, a Allprints wydrukuje go na np na koszulce.

Pomysł na taką usługę, to kolejna inspiracja na wspaniały prezent. Ewa właśnie doświadczyła tego gdzie postanowiła podziękować za przyjaźń koleżance ze szkolnej ławki. Wrażenia bezcenne, przyjaciółka zaskoczona od razu Ewę wyściskała. I do dziś umawiają się na identyczną garderobę ;-)

Ewa narysowała siebie i Przyjaciółkę podpisując odpowiednio, rysunek ze skanowaliśmy w dużej rozdzielczości, po czym wybieramy odpowiednią koszulkę i rozmiar oraz przesyłam własną grafikę. Zamawiając drugą koszulkę z takim samym projektem zapłacimy dużo mniej ;-)

Jakość? czekając na przesyłkę zastanawiałam się jak to będzie wyglądać w realu, a że miałam przyjemność w przeszłości pracować obok podobnej drukarni i na co dzień widziałam jak wyglądała kontrola jakości, nie było problemu z ocenieniem jakości. Druk okazał się idealna kopią rysunku, struktura druku też bardzo dobra, w dotyku delikatny tak jak by go nie było i daje wrażenie jak by ktoś ręcznie narysował na koszulce.

Koszulka z nadrukiem rysunku swojego dziecka to idealny sposób na utrwalenie wspomnień, cudownym prezentem od dziecka dla każdego kto jest bliski dziecku. Ja na pewno skorzystam z pomysłu na dzień taty. Wraz z dziećmi przygotujemy super rysunek który tatuś będzie nosił z dumą ;-D No chyba że tatuś wcześniej zaskoczy mamę w Maju takim prezentem, to w tedy ja będę szpanować ;-)
 

PS Ciekawe czy wy też macie jakieś okazje do sprezentowania takiej niespodzianki swoim bliskim ?









Strona www www.allprints.pl
Facebook klik tu

PS Na fb wraz z allbag i allprints trwa zabawa zapraszamy KLIK TU

14 komentarzy :

  1. bardzo mi się podoba. A Ewka zdolniacha! pięknie rysuje:) chyba jest domna z tych koszulek sądząc po minie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet sobie tego nie wyobrazisz jak piszczała z radości jak otworzyła przesyłkę ;-)

      Usuń
  2. ale cudowne :) i jak pięknie Ewa maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, przeczytałem posta i jeśli mam spojrzeć na sprawę okiem dumnej mamy to owszem, cała "akcja" wydaje się bardzo oryginalna i na pewno miła do przyjaciółki, która otrzymała koszulkę.

    Jednak jestem cholernikiem, który straszliwie wręcz nienawidzi dzieci, nie potrafię zrozumieć fascynacji ludzi tym, co też ich maluchy robią lub mówią. Bez urazy oczywiście, to tylko moje podejście do sprawy XD

    Koza z niewiernykoza.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, chyba też sobie taką zrobię *-* potrzebuję takiej bardzo! No rysunek zamiast zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewa ma zdolności, i to nie byle jakie! Może szkoła plastyczna? Koszulka jest świetna, idealnie wygląda...Ewa zresztą też!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł! Z tego można by zrobi wspaniałą akcję charytatywną jak http://e-deklaracje2014.pl/pomoc-dzieciom/inteligentne-emocje-rzadza/, zawsze pomagam aby 1%, ale może warto się również inaczej zangażować?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudaśne koszulki - a te rysunki no masz córkę talenciarę tyle powiem :]
    Super :]

    OdpowiedzUsuń
  8. To byłby naprawdę świetny prezent dla dziadków :) Szkoda, że tak późno na Ciebie trafiłam.... Pomysł przedni. Można zrobić na prawdę świetne cudo.

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny pomysł. A Ewa ma zdolności plastyczne- rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super sprawa:) Oryginalne i pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa ;) I widzę małą artystkę :)

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.