sobota, 18 maja 2013

Radośc z wygranej

Zabawkowicz.pl  to strona o mądrych i kreatywnych zabawkach dla dzieci. I właśnie organizowali ostatnio konkurs na głosowanie na najlepszy produkt dla dziecka, wśród osób którzy zamieścili opinię rozlosowano nagrody czyli produkty które były na liście głosowania, w śród osób głosujących byłam i ja :-) i moją opinię jury wybrało ;-) A to nagroda i produkt na który oddałam głos oraz opinię.

Wygraliśmy klocki magnetyczne :-)

Radości co nie miara klocków nigdy dość,
kto zacznie się nimi bawić w ciąga na długi czas,
nie ważne ile ma lat,  nawet Majka lat nie całe dwa
w wielkim skupieniu, próbowała odszyfrować co to za cudy
dzieją się z tymi klockami, że jedne się przyciągają drugie odpychają :-)
Tata czy mama też się bawili i o klocki z dziećmi toczyli wojnę.
hmmm, wyszedł z tego niezły poemat, ale poemat nie równa się z wyśmienitą zabawą.  









Ale tak w tajemnicy zdradzę wam że jest następny konkurs na tych samych zasadach, nic trudnego, więc zapraszam na tą stronę po więcej szczegółów :-) http://www.zabawkowicz.pl/dziendzieck2013/

Powodzenia ;-)

6 komentarzy :

  1. Najważniejsze, że dzieci mają radochę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam stronkę Zabawkowicz, ale jakoś nigdy nie brałam tam udziału w konkursie, a szkoda :) Bo widzę, ze fajne nagrody rozdają. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te klocki! gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zazdroszczę. W zabawkowiczu jeszcze nie udało mi się nic wygrać, a te klocki są świetne. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Radość dzieciaczków- bezcenna. Gratuluję i niech dobrze służą.

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.