poniedziałek, 7 stycznia 2013

Mama się nacięła

Oczywiście wkładając rękę do  pralki wyciągając pranie. Pralkę mam wkładaną od góry i drzwiczki metalowe. Nie wiem jak to się stało, ale się stało i krew się polała :-/ 



Z pomocą przyszła mi  Osmoza Clic&Go Eozyna 2% 

 Pewnie zastanawiacie się co to jest ??  Są to  specjalnie opatentowane aplikatory  nasączone Aqua, Eosine disodique  jest to roztwór który oczyszcza i wysusza uszkodzenia skóry .  Polecany jest do drobnych skaleczeń, zadrapań, zaczerwień, przecięcia, pęknięcia i także do pielęgnacji pępka u noworodków jak i na pieluszkowe podrażnienie.



sposób użycia bardzo wygodny i łatwy. Wystarczy ustawić pionowo aplikator częścią niebieską w górę i zgiąć  końcówkę, aż usłyszysz charakterystyczne kliknięcie. Roztwór koloru czerwonego spłynie w dół nasączając dolny aplikator i gotowe, można teraz  zastosować bezpośrednio na skórę ;-)




Roztwór barwi skórę i dla tego umożliwia dekorowanie skóry wokół rany :-) co bardzo podoba się dzieciom, jak widzicie na zdjęciu już parę zużyłam aplikatorów, okazji było parę jak np Ewa sobie przecięła kolano biegając   


Czy np jak tatuś wbił sobie gwoździa do stopy.



Bardzo polecam ten produkt, zwłaszcza że w porównaniu z wodą utlenioną nie szczypie, a dzieci nie chowają mi się po kątach gdy trzeba opatrzyć ranę, w ręcz pierwsze są w łazience gotowe do zabiegu ;-)

Osmoza Care znajdziecie również na Facebook  http://www.facebook.com/pages/OsmozaCare/307343892696459






7 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. Trzeba było nie powiększac zdjęć :-) Które najbardziej ci się podoba ? ;-D

      Usuń
  2. Dobrze, że patyczki się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjecia drastyczne, ale patyczki ze wszystkim sobie poradzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze się z tym nie spotkałam, ale ciekawe te patyczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne testowanie, u mnie na razie leżą nie używane na szczęście. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie chciałam napisać o drastycznych zdjeciach, ale widzę, że nie jestem sama... Akurat byłam w trakcie pozerania czekoladowej muffinki ;)

    Aniu, wiarygodna i zaspakajająca ciekawość recenzja Ci wyszła.

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.