niedziela, 30 grudnia 2012

Słodki upominek od prekursorki.pl

Dziś taka piękną pogoda była że wybraliśmy się na spacer i przechodząc koło skrzynek pocztowych, zaglądnęłam do mojej przegródki, a tam mała paczuszka :-)
W pudełeczku 2 pomadki i breloczek maskotka oraz życzenia świąteczne :-)


Po otwarciu szybki podział, mi tylko została kartka z życzeniami :-) starsze po pomadce, najmłodsze maskotkę zgarnęło i tak obeszłam się ze smakiem ;-)

A zespołowi prekursorki.pl życzę  samych sukcesów w nadchodzącym nowym roku ;-)

6 komentarzy :

  1. zeczywiscie slodki upominek... ale reniferek najslodszy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miły gest ze strony prekursorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie też Łosiu i Milka przybyły.
    Naprawdę Prekursorki są godnym polecenia portalem.
    Buziaki Aniu.

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Blogerzy! nie publikuje komentarzy z linkami do waszych stron, jeśli chcesz być ZAUWAŻONYM bądź kreatywny i wyraź to słowami w komentarzu bez spamu :-)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...