sobota, 17 listopada 2012

Upolowane przez tatę

Więc tak był razu pewnego konkurs na  http://www.zabawkowicz.pl/   głosowało się na najlepszy produkt targów kids biz fair  i oczywiście ja głosowałam i inni znajomi też z nadzieje że coś się uda. A tu taki otworzył zaproszenie, zagłosował na produkt który akurat mamy i się chwalimy o tu :-) i co zapomniał, nawet mi powiedzieć, że wziął udział w zabawie :-/ I tak pewnego razu jedna z koleżanek, która czekała z nie cierpliwością na wyniki, pisze do mnie gratulując mojemu mężowi :-0 Moje zdziwienie było bezcenne, jak zobaczyłam wyniki i jego opinię wybraną przez Jury :-0 Mąż też musiał trochę pomyśleć o co chodzi jak mu to przekazałam, bo na śmierć zapomniał że brał udział :-)
A teraz parę fotek co wygrał :-)





Bardzo się cieszymy z łowów taty, szkoda tylko że na Maję są na styk ubranka, ubranka są w rozmiarze 6-12 miesiąca, a Maja już 17 miesiąc kończy i stwierdziliśmy, że Maja już ma zestaw ubranek tej marki i dorzucimy je do paczki mikołajowej dla mojej chrześnicy, by też się nacieszyła  zdrowa jakością :-) Tym bardziej wiem że mama mojej chrześnicy, była bardzo zachwycona  ubrankami które ma Maja :-)

A może ktoś z was też brał udział w tym głosowaniu i może też coś wygrał ??

3 komentarze :

  1. hihhi no takie wygrane to są podwójnie miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie urocze portaski :) Z łatką na siedzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna wygrana:) Mąż miał szczęście;) a chrześnica się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.