środa, 12 września 2012

Testujemy MAM Feeding Set

Od paru miesięcy mam przyjemność używać zestawu Feeding Set  i muszę powiedzieć, że produkt przypadł mi do gustu, nie ma dnia żebym go nie myła, co oczywiście sprawia mi przyjemność, bo łatwo jest domyć.

Na początku używałam go do karmienia Mai pokarmami papkowymi, czyli kaszki, czy przetarte owoce.



Malutka łyżeczka która jest w zestawie świetnie się wprowadzała do małej buzi. I Mai przypadła do gustu również w obgryzaniu jej. Jeszcze dodam, że łyżeczka jest magiczna i po wsadzeniu jej w gorący pokarm zmienia swoja barwę, dzięki tej sztuczce unikniemy podania dziecku zbyt gorącego pokarmu. Ale czary no nie ;-) 


Pojemnik najczęściej używaliśmy do długich spacerów w celu pozbycia się kilku gram tłuszczyku mamy ;-D
A Maja w tym czasie jak mama spalała kalorie, objadała się ciasteczkami ;-)


Później stwierdziłam, że i Maja może wspomoże mamę w diecie, więc przeszliśmy na Jabłuszko :-D

Pojemnik jest dwu komorowy, z uchwytem który ułatwia trzymanie go, jak również można go powiesić na haczyku, ja np. wieszam go po umyciu na takim haczyku koło filiżanek. W ten sposób jest łatwo dostępny. Z łyżeczki Maja już wyrosła, niestety jest za mała ;-/ Ale w naturze nic nie ginie i aktualnie używa ją młodsza kuzynka ;-)



Dodam jeszcze że produkty MAM można kupić poprzez sklep internetowy http://sklep.mambaby.pl/
i w sklepach stacjonarnych ich adresy znajdziecie na tej stronie http://sklep.mambaby.pl/lista_sklepow.html#gagu_pl

PS Butelkę jak i gryzak-grzechotkę również jest z serii MAM 

MAM można znaleźć również pod tym linkiem http://www.facebook.com/MAMPoland 








4 komentarze :

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.