piątek, 21 września 2012

Co robią dzieci w wolnej chwili

Kiedyś komputer był luksusem, dziś już obowiązkiem. Mam nadzieje że i inne dobra luksusowe, przejdą do codzienności :-D Ale nie tylko dorośli go potrzebują do pracy, dzieci również i np. Ewa wczoraj miała zadanie by napisać coś o najbliższym od zamieszkania wydobywanym surowcu naturalnym, no kiedyś to trzeba było przekopać całą stertę książek, a dziś wystarczy  wpisać w wyszukiwarkę i zadanie gotowe :-D A że tak szybko poszło, to więcej czasu zostało na przyjemności, czyli granie i żeby pozostać w temacie zadania domowego trafiła na taką fajną stronkę z grami, po czym trafiła na prawdziwa kopalnię gier i na złoto, czyli trzeba sobie je zdobyć w grze która nazywa się

GOLD MINER VEGAS

 


A o to cytat opisu gry:
Gold Miner Vegas to kontynuacja ciekawej gry z poszukiwaczem złota w roli głównej. Sterujemy naszym poczciwym staruszkiem i staramy się wyciągnąć jak najwięcej skarbów z ziemi w określonym czasie. Robimy to za pomocą kołowrotka i zawieszonych na linie specjalnych szczypiec. Dodatkowo możemy sterować także za pomocą myszki (przesunąć wózek z Gold Minerem, spuścić linę po skarb lub zrzucić dynamit klikając na wiaderko w wózku). 

Ewa wciągnęła się w grę  na dobra godzinę, niestety miała limit czasowy i musiałam ją siłą eksmitować z przed monitora.


Wracając do samej strony nazywa się ona gry dla dzieci od bobibobi jako rodzic musiałam sprawdzić gdzie dziecko serfuje po sieci, po przeglądnięciu jej stwierdziłam, że jest to strona zaufana i pomimo fajnych gier, można tam znaleźć inne przydatne zakładki jak malowanki, ubieranki, bajki.



A na koniec bobibobi  się wam przedstawi  ;-) 




PS.  A jak tam wasze pociechy, korzystają z takich stron ?? 
Co myślicie o takich stronach dla dzieci ?? I jak ocenicie tą stronę ??

Zapraszam do dyskusji ;-)





4 komentarze :

  1. Mój synek jeszcze za mały na korzystanie z takich stron. Jednak uważam że na takich stornkach dzieci mogą znaleźć coś ciekawego dla siebie. Kreują wyobraźnię. A sama strona bardzo mi się podoba jest kolorowa i przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córcia jeszcze za mała na gry komputerowe, ale już lubi poklikać na klawiaturze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córcia 4,5 roku też uwielbia grać na komputerze:) Najlepiej w gotowanie, fryzjera lub makijaż:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina P - to wspaniale wszystkie te gry możesz znaleźć na tej stronie ;-) Moja córka wczoraj grała w przygotowanie do ślubu :-)

      Usuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.