piątek, 27 kwietnia 2012

Tak mi mamo najlepiej

Moje najmłodsze upodobało sobie zasypianie w nie typowy sposób, otóż wystarczy ją przyłożyć do klatki piersiowej, a ona sama już wie że musi się przytulić, kciuk do buzi i idziemy aaaaa :-) W nocy zdarza się że się budzi i biorę ją do siebie, kładę ją na sobie i tak śpi do rana, co nie mogę powiedzieć o sobie bo muszę czuwać by nie spadła :-/ Ostatnio zauważyłam że również lubi zasypiać u swojej starszej siostry i tak właśnie ostatnio udało mi się zrobić fotkę jak córka oglądając telewizję trzyma na sobie śpiąca młodsza siostrę :-)
Ciekawe czy inne dzieci też mają jakieś nawyki w zasypianiu ?? bo moje starsze to godzinami trzeba było
huśtać w wózku, natomiast średnie zależy gdzie położyło swoją poduszkę tam zasnęło :-)



4 komentarze :

  1. Cudne zdjęcie:)
    U nas Hanka początkowo tylko przy piersi zasypiała, teraz coraz częściej sama ale w naszym łóżku. W ciągu dnia jest znacznie gorzej, bo Hanka mało śpi - albo trzeba bujać albo do wózka i na spacer, bo inaczej robi tylko krótkie drzemki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam dzieci, ale nie wyobrażam sobie spania w jednym łóżku z takim maleństwem... Oka bym nie zmrużyła, tym bardziej, że mąż jak śpi to tak jakby nie żył :)
    Mała ślicznie wygląda jak śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie :)! Fajnie, że nie marudzi tylko szybko zasypia :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Antonia też lubiła leniuchować u kogoś na klatce piersiowej, ale najbardziej u tatusia (uff mama miała trochę wolnego).
    Urocze rodzeństwo...

    OdpowiedzUsuń

Myślisz że możesz coś dodać od siebie? Napisz komentarz ;-)

Ps. Nie publikuje komentarzy z linkami do stron! Chcesz się zareklamować, zapraszam do kontaktu.